precizare

Se impun cateva percizari cu referire la articolul precedent. Nu vorbeam despre cupluri stabile. Nu vorbeam despre doi oameni care traiesc impreuna aceeasi realitate, care locuiesc impreuna, care au vise, sperante si proiecte in comun, care isi traiesc viata raportandu-se la "forever together" si carora nu le lipseste decat o hartie care sa ateste faptul ca ei sunt un cuplu. Nu despre cei  care, atunci cand in viata lor apare un copil, pe care evident si-l doresc, se decid sa se casatoreasca.  Nici despre cei casatoriti care isi doresc ca la un moment dat sa aiba un copil (sau inca un copil) , si acel momenent apare un pic mai devreme decat era "prevazut". Vorbesc depre cei care folosesc copilul ca pe o arma, despre cei care pun pe seama unui copil esecurile lor.

P.S.

Elvira nu e tocilara :D. E doar prietena mea si imi place sa o tachinez :*

Comentarii

  1. dearest, i don't know if you know, eu am ramas insarcinata pe nepusa masa, noi ne protejam cu caciulita and it was perfect for 3 and a half years, dar uite ca se intampla...poate ne-a inselat metoda calendarului, mare teapa. anyways, s-a dovedit ca un om mai frumos nici ca se putea ivi in vietile noastre, asa ne-a fost scris sa se-ntample, poate...
    dar sa stii ca se poate intampla, din cate cunosc, numai anticonceptionalele, steriletul, legatul trompelor si vasectomia sunt metode 100% safe, restul au o rata de incidenta.
    eu, pacatele mele, nu m-as fi casatorit nicicum daca nu ma bateau toate babele la cap cu supertitiile lor tampite, intr-un cuplu angajamentul luat fata de celalat trebuie sa aiba oricum la baza iubirea, nu acte sau un copil sau cine stie-ce chestiuni triviale...
    in alta ordine de idei, pup doua ciupercute frumoase din padurea fermecata...:)
    renata

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi daca era calendar cu caciulita se numeste iarna, nu?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare