For me


Am vorbit saptamana trecuta cu Elvira. Despre copii bineinteles. Banalitati logic. Despre gradinite, despre raceli, despre imunizatoare... . Si despre faptul ca Elvira vrea sa invete limba engleza(la batranete :))). A gasti profesor, si-a luat caiet, pix..., e hotarata pe treaba. Bine, ea a fost, este si va fii o tocilara. Sorry, dar asta e. Ai vazut tu vreodata un ne-tocilar cu bursa? Eu nu. E hotarata sa invete engleza, la nivel conversational. Casual :) pentru inceput. Bineinteles ca ma oftic, ca altfel nu scriam despre asta. Si m-am gandit ca n-ar fii rau sa mai invat si eu una. Una, adica o limba straina. Cu engleza cred ca ma descurc, desi in fiecare zi mai invat cate ceva. Si cu franceza ma impac bine. Romana imi mai face probleme cateodata :P. Asa ca o sa incerc altceva. O limba mai "filozofica". Who knows, maybe i'll use it sometime.

Comentarii

Postări populare