Nu imi plac

 
Nu imi plac oamenii care imi dau sfaturi fara sa le cer. Nu imi plac oamenii care isi tin animalele de companie in pat. Nu imi plac oamenii care isi pierd toti banii la jocurile de noroc. Nu imi plac oamenii care invata greu. Nu imi plac oamenii iresponsabili. Nu imi plac oamenii care nu stiu sa se exprime corect in limba romana. Nu imi plac oamenii care nu stiu sa foloseasca deodorantul. Nu imi plac oamenii care ma contrazic si dupa ce le-am demonstrat ca am dreptate. Nu imi plac oamenii care fumeaza in timp ce lucreaza. Nu imi plac oamenii care au impresia ca ma cunosc. Nu imi plac oamenii care imi organizeaza banii. Nu imi plac mincinosii. Nu imi plac ipocritii. Nu imi plac oamenii care au impresia ca ma pot controla. Nu imi plac oamenii care sunt lenesi. Nu imi plac zgarcitii. Nu imi plac oamenii care incearca sa ma prosteasca. Nu imi plac oamenii care folosesc santajul emotional. Nu imi plac oamenii care au impresia ca sunt mai destepti decat restul lumii. Nu imi plac oamenii care au impresia ca detin adevarul absolut. Nu imi plac oamenii care nu sunt punctuali. Nu imi plac oamenii care dorm mult. De fapt nu  imi plac oamenii. Punct.   

Comentarii

  1. "Nu imi plac oamenii care imi dau sfaturi fara sa le cer"...in categoria asta exista posibiliatea sa intru si eu...mai mult ca sigur...daca te-a deranjat imi cer scuze..
    Oamenii astia sunt la tot pasul....ca sa scapi de ei asta insemna sa te condamni la singuratate..ceea ce nu cred ca este ok...nu cred ca ne sta in putere sa schimbam oamenii...asta este lumea in care traim...de cacao...ar exista o posibilitate sa scapam de oamenii astia...sa plecam din tara...dar crezi ca acolo sunt oamenii ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. MIe imi pare ca suna putin a pesimism. Ar fi tare banal daca toti am fi o apa si-un pamant. Daca iti da unul un sfat, tine de tine daca iti intra pe o ureche si-ti iese pe alta, daca il stochezi undeva in creier, daca verifici din alte surse cat de bun a fost sfatul sau nu, daca il pui in aplicare sau nu. Sfaturile astea sunt, de fapt, niste opinii ale oamenilor. Fac si ei dialog. E si asta un mod de a afla anumite informatii.
    Hai nu mai fi rea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat despre celelalte categorii, nimanui nu-i face placere sa aibe de-a-face cu astfel de oameni. Problema e ca, de multe ori, fac ei parte din o anumita categorie, si nu realizeaza. Cui ii place sa stea langa cineva care pute? Si totusi sunt atatia care put.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare