I will never grow up

Astazi sunt fericita. Din mai multe motive. Unul dintre ele ar fi ca am gastit ceva ce cautam de ceva vreme. O poezie :). Poezia nu imi apartine,  doar  imi place. Si imi mai place sa cred ca stiu cine a scris-o. This is it :

Dragostea

          Ce poate fi ? 

          O floare sau o raza trecatoare 

          Sau poate printre nori  

          Un petec de soare 


         O prietenie ingropata

         In sufletul unor oameni

         Sau poate o mica pata

         Pe un trandafir fara spini


         O lume mirifica 

         Undeva departe

         Gasita intr-o carte

         Si pusa intr-o bibilioteca mica.


        Deci dragostea exista!

        Sau este doar un vis 

        Intru-un suflet inchis

        Scris si uitat pe-o lista ?


Am impresia ca de multe ori gasesc ceea ce caut un pic cam tarziu. Dar nu-i bai , cica everything happens for a reason. 'om trai si 'om vedea.

Asa cum am mai spus :I will never grow up

Comentarii

Postări populare