Început de Aprilie

 Început de Aprile şi de primăvară sper. O astept de ceva vreme. 

 Aprilie e luna mea preferată. Am multe, multe motive să iubesc luna asta :). 
 Am încheiat o săptămâmă grea. Grea în sensul de obositoare, atât fizic, cât şi psihic. O săptâmână care a încheiat o lună grea. Visez la o lună mai buna. Visez :). Uneori visele devin realitate. 
 Am reînvăţat week-end-ul ăsta că toate lucrurile trebuie să aibă un început şi obligaroriu un sfârşit. Am învăţat despre echilibru , despre acceptare, despre toleranţă, despre răbdare, despre bucuria lucrurilor mici, despre importanţa jocului (la orice vârstă)şi despre respect. Lucruri pe care teoretic le ştiam, dar pe care nu prea le foloseam. Mai am multe de învăţat. :). Nu sunt chiar aşa "dişteaptă" cum credeam . 


Comentarii

Postări populare