Organizare




De ceva vreme merg doar cu masina. La servicu, la cumparaturi, la plimbare.... Peste tot. După destul de mulţi ani de navetă cu mijloacele de transport în comun (cu  mirosuri de nedescris, cu temperaturi extreme, cu trenul, cu rata, cu tamvaiul, cu autobuzul, cu microbuzul... ) am căpătat un fel de independenţă în mişcare. O lejeritate, un fel de confort, o "burghezie" cum ar spune un prieten. 
 Zilele trecute am zărit un vecin ce se îndrepta liniştit şi tăcut spre staţia de autobuz. L-am privit cu o urmă de invidie. Sună aiurea, ştiu. Dar am simţit că îmi lipseşte ceva. Nu  mirosul acela inconfundabil din mijloacele de transport. Nici "socializarea".  Îmi lipseşte starea aia se spirit. Îmi e dor de organizarea pe care o impunea naveta. Îmi e dor de relaţia aia specială pe care o aveam cu timpul. Eram "parteneri", eram organizaţi. Eu îl respectam şi el mă îngăduia. 
 Ce vremuri.....

Comentarii

Postări populare